امروز انجام شد

اعزام سومین کاروان راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی

سومین کاروان راهیان نور شهرداری تهران متشکل از شهروندان منطقه ۳ و شهروندان شهرستان شهریارصبح امروز، ۶ اسفندماه، عازم سرزمین‌های نور شدند.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۴۸
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

به گزارشخبرگزاری بسیج، جواد خضرایی، مشاور شهردار تهران و مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس، در جمع روحانیون اعزامی کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران به مناطق عملیاتی جنوب گفت: حضور در مراسم معنوی راهیان‌نور علاوه بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب تصفیه روحی و روانی انسان می‌شود. نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان یک فرهنگ متعالی در کشور ما از اهمیت خاصی برخوردار است و امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن نام و یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی ادامه داد: اقتدار، عزت و پیروزی‌های ایران اسلامی در سایه از جان‌گذشتگی شهدایی به دست آمده است که برای این مرز و بوم جان‌فشانی کردند و دفاع مقدس از قله‌های تاریخی جمهوری اسلامی ایران است.

مشاور شهردار تهران با بیان اینکه باید فرهنگ شهادت‌طلبی و فداکاری وارد بطن زندگی مردم شود، گفت: باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت با تجربه در هفت مرحله اعزام تمام تلاش و سعی خود را در هر چه بهتر برگزار شدن کاروان‌های راهیان نور شهرداری تهران به کار برده تا شهروندان از این سفر معنوی استفاده کامل را ببرند. سفری معنوی که مردم علاقمند هستند در این معنویت مسائل دینی خود را نیز تقویت کنند. به همین منظور در این دوره از اعزام باغ موزه دفاع مقدس برای هر اتوبوس یک روحانی در نظر گرفته است.

مدیر عامل باغ موزه دفاع مقدس یادآور شد: در 97 درصد از وصیت‌نامه شهدا حداقل سه مرتبه به قیام عاشورا و حضرت سیدالشهدا(ع) اشاره شده است و این نشان از پیوند ناگسستنی قیام حضرت امام حسین(ع) و دفاع مقدس دارد.

سومین کاروان راهیان نور شهرداری تهران متشکل از شهروندان منطقه 3 و شهروندان شهرستان شهریار امروز صبح عازم سرزمین‌های نور شدند.

ارسال نظرات