خبرهای داغ:
افتتاحیه سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشور ،دقایقی پیش با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسط جعفر فردی، آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۱۱
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم دقایقی با تلاوت جعفر فردی ، نفر نخست سی و ششمین دوره مسابقات قرآن کریم آغاز شد.در این مراسم جمعی از مسوولان کشوری، استانی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اقشار مختلف مردم و اعضاء جامعه قرآنی حضور دارند.

سخنرانی مهندس جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی، پخش پیام تصویری مرجع عالیقدر آیت الله جوادی آملی و اجرای برنامه توسط گروه تواشیح طارق از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است.

همچنین خیر مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی، سخنرانی آیت الله شبستری؛نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محمدی؛ نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه به ترتیب از دیگر برنامه های مراسم افتتاحیه است.

 تجلیل از پیشکسوتان و نفرات نخست ادوار مختلف مسابقات کشوری در دهه اول

طبق برنامه اعلام شده قرار است در مراسم افتتاحیه از نفرات نخست ادوار مختلف مسابقات کشوری در دهه اول برگزاری این مسابقات تقدیر و تجلیل شود.

رونمایی از تمبر یادبود مسابقات

رونمایی از تمبر یادبود سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم پایان بخش مراسم افتتاحیه این دوره خواهد بود.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از 6 تا 11 اسفندماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز با حضور و رقابت 470 نفر از نخبگان قرآنی کشور در تبریز برگزار می شود و مسوولان استان در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مسابقات برنامه‌ریزی کرده‌ و تلاش می‌کنند.

به برکت برگزاری این رقابت‌ها فضای قرآن در سطح استان حاکم شده تاکنون بیش از 120 محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری برگزار شده است و از دوم اسفندماه نیز این محافل با حضور استاد احمد شهات احمد السید ، قاری برجسته مصری در سطح استان آذربایجان شرقی به مدت 10 روز برگزار می شود.

همچنین نمایشگاه عملکرد موسسات قرآنی و امور قرآنی استان نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات با 46 غرفه برپا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها