دریادار فدوی در رزمایش پیامبر اعظم ۹:
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: پیشرفته‌ترین مین‌های دریایی را از انواع مختلف در اختیار داریم که آمریکایی‌ها هیچگاه وجود چنین مین‌هایی را تصور نمی‌کنند.
کد خبر: ۸۵۰۱۰۰۵
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

  به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، دریادار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  پیشرفته‌ترین مین‌های دریایی را از انواع مختلف در اختیار داریم که آمریکایی‌ها هیچگاه وجود چنین مین‌هایی را تصور نمی‌کنند.

وی افزود: این مین قابلیت تنظیم ارتفاع در عمق‌های مختلف آب را دارد.

فدوی در رابطه با ناو هواپیما بر آمریکا گفت: این ناو به اندازه یک شهر است که شش هزار نفر سرباز و سه هزار کادر نیروی دریایی را در خود جای می‌دهد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به سخنان فرمانده نیروی دریایی آمریکا در جمع محققان نیروهای دفاعی آمریکا گفت: این فرمانده می‌گوید ما را از شر باروت در داخل ناو نجات دهید، چون ناوهای آمریکا انبار مهمات از جمله موشک و راکت هستند و اصابت هر موشک خارجی باعث میشود انبار مهمات در داخل ناو منفجر شود. این خود عامل مهمی برای نابودی ناو محسوب می‌شود.

وی افزود: در نیروی دریایی سپاه ناوگروه‌های ویژه ای به تعداد بسیار زیاد وجود دارد. این شناورهای ویژه سپاه از شناورهایی که تا به امروز دیده شده مجزا هستند. از این شناورها ابعاد مختلفی وجود دارد و تا زمانی که حماقتی از سوی دشمن صورت نگیرد قصد نداریم ابعاد وجودی آنها را مشخص کنیم.

ارسال نظرات