خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شیروان از آغاز رزمایش گردان های بیت المقدس این شهرستان در 7 و 8 اسفند ماه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۵۴
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ امیری گفت: بسیجیان شهرستان در قالب گردان های بیت المقدس آمادگی رزمی خود را در دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.

وی افزود: تاریخ پرافتخار بسیج از زمان تشکیل تا به الان اثبات کرده است هر کجا و هر زمان که احساس شود فعالیتی زمین افتاده، بسیج با اقتدار و توانمندی در کمترین زمان و با کمترین امکانات به بهترین نحو ممکن انجام وظیفه کرده است.

فرمانده سپاه شیروان آموزش،تقویت روحیه معنوی و رزمی عملیاتی بسیجیان را از اهداف این رزمایش عنوان کرد و گفت: در روز اول این رزمایش بسیجیان سازماندهی میشوند و آموزش های لازم از قبیل پدافند غیرعامل و مقابله با ناآرامی ها،امداد و نجات،آموزش کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس،اصول راهپیمایی تاکتیکی شبانه،آموزش عملیات تاخت،ضد هلی برن، عملیات های تاخیری و پدافند دورادور را خواهند دید و در روز دوم با عملیاتی کردن آموزش ها در سطح شهرستان توان رزمی خود را تقویت خواهند کرد.

سرهنگ امیری با بیان اینکه تنها 4 گردان الی بیت المقدس که بخش کوچکی از نیروهای بسیجی شهرستان را تشکیل میدهد در این رزمایش نقش آفرینی خواهند کرد گفت: بسیجیان نه تنها آمادگی و توان خود را در دفاع از مرزهای جغرافیایی اثبات می کنند بلکه با برگزاری مراسمات معنوی دعای کمیل،دعای ندبه،حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و نمازهای جماعت از مرزهای اعتقادی و دینی خود نیز پاسداری خواهند کرد.

فرمانده سپاه شیروان معنویت و ایمان بسیجیان را مهمترین و پیشرفته ترین سلاح آنها دانست و افزود: رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس با دستان خالی و سلاح ایمان ، اعتقاد و ولایتمداری توانستند در برابر ابرقدرتهای دنیا ایستادگی کنند و پیروز شوند.

رزمایش بیت المقدس در روزهای 7 و 8 اسفندماه بصورت همزمان در کلیه شهرستان های استان خراسان شمالی برگزار میشود و در میعادگاه عبادی سیاسی نماز جمعه به پایان میرسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها