خبرهای داغ:
سومین مرحله دوره تربیت و تعالی ناحیه ای در گرمه
کد خبر: ۸۵۰۰۹۴۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، سومین مرحله دوره تربیت و تعالی ناحیه ای با موضوع سبک زندگی مبتنی بر سیره حضرت امام خمینی(ره) و با حضور فرماندهان حوزه ها،گردان ها،پایگاه ها،مدیران بسیجی حوزه ها و پایگا های مقاومت در محل حسینیه شهسواری ها گرمه با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.

حجة الاسلام والمسلمین احمدی خرم احترام متقابل ،محبت،گذشت و بخشش و قدر دانی را از عوامل سعادت خانواده ها بر شمرد و اندیشه برتری مرد بر زن و خوی استبدادی را از عوامل بی حرمتی دانست.

وی در جمع بسیجیان به ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید کرد.

****
برگزاری جلسه قرار گاه امام هادی(ع) ناحیه گرمه

این جلسه با هدف بررسی معایب گذشته و پیگیری رفع مشکلات احتمالی و بررسی وضعیت موجود با حضور اعضای قرارگاه امام هادی (ع) در محل دفتر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمه برای برگزاری هر چه بهتر رزمایش اسفند ماه سال 93 برگزار شد.

****
جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات در دیدار خود با مسئول رواط عمومی ناحیه گرمه به عملکرد یک ساله این ستاد اشاره و گفت: در سال جاری مبلغ 262268000ریال نقدا و 7 گرم طلاجمع اوری شده است.

وی افزود: از کل مبلغ سهم آحاد مردم بسیجی و ولایت مدار شهرستان گرمه مبلغ 213568000ریال  و سهم اداراه تبلیغات اسلامی 7700000 ،کارکنان اداره اموزش و پرورش و دل نوشته های دانش اموزان21000000و کارکنان شهرداری مبلغ20000000ریال است.

جانشین ستاد عتبات عالیات از برگزاری 20 جلسه با افراد حقوقی و حقیقی ،شناسایی و ساماندهی رابطین عتبات عالیات در سطح مساجد و ادارات و پایگاه ها،پرچم گردانی در ماه مبارک رمضان و ماه محرم در مساجد و زینبیه ها، اعزام یک سنگ کار و یک کاشی کار به عتبات و اعطای دو سند افتخار به خیرین از دیگر اقدامات این ستاد در سال 93 برشمرد.

وی از زحمات ائمه جمعه و جماعات شهرستان در خصوص ترویج این فرهنگ و از حوزه های مقاومت بسیج شهرستان در بخش جمع اوری کمک های مردم تشکر و قدر دانی کرد.

****
برگزاری مسابقه بین سواد آموزان دوره انتقال با موضوع اقتصاد و فرهنگ درمدیریت خانواده با همکاری بسیج سازندگی ناحیه گرمه و معاونت سواد آموزی آموزش و پرورش گرمه برگزار شد.

این دوره با حضور  50 نفر از سواد آموزان برگزار شد که در پایان این رقابت به تعداد 5 نفر از افراد برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها