خبرهای داغ:
کاظمی رئیس سازمان ایثارگران نزاجا در اولین یادواره ۹۸ شهید ارتش مانه وسملقان گفت: این را بدانیم که جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه فقط شکل جنگ تغییر یافته است.
کد خبر: ۸۵۰۰۹۳۰
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، اولین یادواره 98 شهید شهرستان مانه وسملقان در مسجد جامع شهر آشخانه برگزار شد.
حجت الاسلام احمدزاده، امام جمعه شهر آشخانه در ابتدای این مراسم آکنده از عطر شهدا گفت: شهدا با شهامت و شهادت و گذشت و فداکاری درسهای زیادی به ما آموختند.
احمدزاده افزود: برگزاری این یادواره ها دو پیام برایمان دارد اول اینکه ما مسلمانان و مخصوصا ملت ایران یک ملت حق شناس و قدر دان هستیم و از شهیدان که بالاترین خدمت را به نظام و ملت ایران انجام داده اند، سپاسگذاری می کنیم و دومین پیام انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های بعدی است .
وی افزود: اگر خواسته های شخصی خود را فدای خواسته های شهدا قرار دهید و اگر اینگونه شد هیچ تهدیدی نمی تواند شما را از پا در آورد.
امیر داود کاظمی، رئیس سازمان ایثار گران نزاجا که میهمان ویژه شهدا بود، خطاب به حاضرین گفت: این را بدانیم که جنگ هنوز تمام نشده است، بلکه فقط شکل جنگ تغییر یافته است.
وی اظهار داشت: امروز دشمن با استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی در صدد از بین بردن نظام است.
وی بصیرت داشتن و دشمن شناسی را از سلاح های مقابله با دشمنان عنوان کرد و افزود: امروز دشمن جنگ نیابتی را در دستور کار خود قرار داده است و این ملت ایران است که باید هوشیار باشد.
در ادامه قائم مقام نماینده ولی فقیه خراسان شمالی گفت: شهدا به درجه ای رسیده اند که بالاتر از آن نیست، و شهدا اولیای الهی هستند.
حجت الاسلام یعقوبی افزود: امروز دشمن جنگ جدیدی را برای ملت ایران به راه انداخته است و ما باید جنگ جدید را با اقتصاد مقاومتی پاسخ دهیم و سلاح شهدا امروز اقتصاد مقاومتی است.
وی خاطر نشان کرد: شهدای مانه وسملقان ستارگانی بودند که یک ماه در میان آنها می درخشید و آن شهید بزرگوار شهید ایرج رستمی است.
وی افزود: شهید رستمی در جبهه حق علیه باطل در کنار شهید چمران بودند و در کنار شهید چمران بودن افتخاری برای شهید رستمی است و شهید رستمی افتخاری برای مردم این منطقه است.

در پایان از خانواده های معظم شهداء تجلیل و ازکتاب سربازان آسمانی شهدای ارتش شهرستان مانه وسملقان رونمایی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار