فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به رشادت‌های پیشمرگان کُرد مسلمان افزود: شهدای پیش‌مرگ مسلمان کرد استان به ویژه شهرستان مریوان از مظلوم‌ترین این شهدا هستند.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۴۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در کنگره پيشمرگان مسلمان کُرد در مریوان، که با حضور مسئولین کشوری، استانی و شهرستانی در استادیوم کارگر شهر مریوان با حضور معاون راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، مسئولین ارشد استان و خانواده های محترم سرداران شهید قهاری و ابوعمار برگزار شد، استان کردستان را استان مجاهدات هاي خاموش ناميد و رشادت ها و خون شهدا با رهبری امام خمینی(ره) احياگر اسلام در عصر حاضر دانست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان  هم با اشاره به رشادت‌های پیش‌مرگان کرد مسلمان افزود: شهدای پیش‌مرگ مسلمان کرد استان به ویژه شهرستان مریوان از مظلوم‌ترین این شهدا هستند.

سردار رجبی با اشاره به اینکه برگزاری 416 یادواره شهدا در سال جاری در برنامه های این نهاد بودافزود : به برکت خون شهیدان 80درصد این یادواره ها در استان برگزار شده  است.

وی در ادامه افزود درگرامیداشت سالروز سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان امید است کنگره بزرگ پیشمرگان مسلمان کرد شمال غرب با مرکزیت کردستان برگزار شود.





ارسال نظرات