معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ماهیت واقعی آنان است، گفت: مهم‌ترین هدف این گروه و جریان تکفیری خدشه‌دار کردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی برای جلوگیری از گسترش چشم‌گیر آن در دل اروپاست.
کد خبر: ۸۵۰۰۸۲۸
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در کنگره شهدای پیشمرگان مسلمان کُرد مریوان اظهار داشت:انقلاب اسلامی، با رشادت های جوانان و خون شهیدان و رزمندان اسلام و خانواده های آنان بدست آمد.

 وی در افزود: کردستان سرزمین مجادهدات های خاموش، یک شجره طیبه ی غرس شده ای است که روز به روز بالنده تر می شود.

وی گفت: پیشمرگان مسلمان کُرد از جمله افرادی بودند که در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلاب با جان ودل به میدان آمدند و خون پاکشان را فدا کردند.

سرلشکر ایزدی افزود: انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری‌های داهیانه رهبران آگاه و بصیر و پشتیبانی و همیشه در صحنه بودن مردم و به برکت خون پاک شهدا قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگر طی کرده و در حال حاضر یکی از قدرت‌های جهانی است.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با اتفاقات منطقه نیز گفت: استعمار پیر، پایه های جریانات تکفیری را شکل داد و علیرغم خواست قدرت های جهانی، انقلاب اسلامی جلوی آن را گرفت.

معاون امور راهبردی و اشراف فرماندهی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین با اشاره به اقدامات وحشیانه داعش در برخی از کشورهای مسلمان نشین اظهار  داشت: جریانات تکفیری از بدو تولد انقلاب اسلامی از سوی دشمنان در قالب‌های مختلف شکل گرفته‌اند و امروزه با عنوان داعش به دنبال خدشه‌دار کردن و خشن جلوه دادن چهره اسلام ناب محمدی هستند.

سرلشکر ایزدی با بیان اینکه حرکت جریان تکفیری در تقویت رژیم صهیونیستی نشان‌دهنده ماهیت واقعی آنان است، اظهار کرد: مهم‌ترین هدف این گروه و جریان تکفیری خدشه‌دار کردن چهره واقعی اسلام ناب محمدی برای جلوگیری از گسترش چشم‌گیر آن در دل اروپاست.



ارسال نظرات