کد خبر: ۸۵۰۰۷۶۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۲
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری بسیج، سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی درباره پرداختن رئیس سازمان محیط زیست به کار‌های حاشیه‌ای و سیاسی و عدم تمرکز بر رفع مشکلات زیست محیطی کشور به ویژه مسئله ریزگرد‌های استان خوزستان گفت: مسئله  زیست محیطی مسئولیت اصلی سازمان محیط زیست است ولی متاسفانه زمانی که مردم خوزستان نیازمند کمک رسانی از جانب مسئولین سازمان محیط زیست هستند آنها به مراسمی دعوت می‌شوند که مهره های از فعالان فتنه 88 در آن حضور دارند، مجلس تمامی این برنامه ها را زیر نظر دارد و  قطعا با آنها برخورد خواهد کرد.

وی اضافه کرد: مجلس می خواهد سازمان محیط زیست به بخشی از وزارت جهاد کشاورزی منتقل شود تا بتواند در حوزه نظارتی به شکل مستقیم ورود کند زیرا در زمانی که این سازمان زیر نظر رئیس جمهور است، مجلس تنها می‌تواند از رئیس جمهور پیگیر باشد البته در حال حاضر نیز یک تحقیق و تحفص از سازمان محیط زیست را در نظر گرفته‌ایم  و به هیئت رئیسه تقدیم کرده‌ایم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: امروز میدان عمل است، به ویژه زمانی که استان خوزستان و استان سیستان و بلوچستان در محاصره ریزگرد‌ها و طوفان‌های شن قرار گرفته‌اند، سیاسی بازی و بیان صحبت‌های غیرتخصصی اصلا به صلاح نیست، بهتر است اگر خانم ابتکار وقت اضافه ای دارند آن را به مردم استان خوزستان و استان‌های همجوار اختصاص دهند تا مشکلی از مشکلات این مردم مظلوم حل شود.

نوری تاکید کرد: فعالیت سیاسی و سیاسی‌کاری که به کار‌های اصلی ترجیح داده شود باطل است، اگر رسیدگی به مسئولیت و انجام کارهای اصلی به واسطه وقت گذاشتن برای کارهای فرعی  به حاشیه رانده شود، با روحیات مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی در تضاد است. ما این مسئله را به واسطه مسئولیت خود و اعتماد مردم به ما پیگیری می‌کنیم.

ارسال نظرات