کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری سقز با حضور مسئولان شهرستانی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۵۰۰۶۵۶
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرماندار ویژه شهرستان سقز در این مراسم اظهار داشت: افتتاح بسیج حقوقدانان در شهرستان سقز منشاء خیر و برکت است.
علی اکبر ورمقانی با اشاره به اینکه وظیفه اصلی یک بسیجی امر به معروف و نهی از منکر است،گفت: آموزش مسائل حقوقی به مردم یکی از وظایف بسیج حقوقدانان است.
جانشین فرمانده سپاه شهرستان سقز نیز در مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حقوق دان کشور علل الخصوص شهید موسی نوری گفت: هدف تشکیل بسیج حقوقدانان سازماندهی حقوقدانان بسیجی است.
حق رضا نادرپناه افزود: بسیج حقوقدانان همواره در راستای خدمات‌رسانی و ارتقای آگاهی حقوقی مردم گام برمی‌دارد و افتتاح کانون بسیج قضات و حقوقدانان دادگستری سقز سبب گسترش این فعالیت‌ها می‌شود.
در این مراسم سرپرست دادگستری شهرستان سقز نیز با اشاره به اینکه حقوقدانان بسیجی باید با ارائه مباحث حقوقی اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی را محکوم کنند، گفت: امروز دشمنان از هر ابزاری برای آسیب رساندن به نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند که در این زمینه حقوقدانان بسیجی باید با ارائه مباحث حقوقی این اقدامات را در عرصه بین‌المللی محکوم کنند.
بهادر اسدی با بیان اینکه شفافیت، صداقت و یک رنگی باید از شعار های بسیج باشد، اظهار امیدواری کرد: بسیج حقوقدانان با روحیه بسیجی و داشتن سواد و اطلاعات حقوقی پشتوانه ای در حوزه قضائی باشد.

ارسال نظرات