رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به سلامت مادران و نوزادان در دستور کار بیمارستان‌های این استان است.
کد خبر: ۸۵۰۰۵۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از یاسوج رضا چمن در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در طرح تحول سلامت خدمات خوبی به مردم ارائه شده، اظهار کرد: مادران، کودکان و نوزادان دو گروه هدف در بیمارستان‌ها هستند که به دلیل حساسیت و آسیب‌پذیری که دارند توجه به سلامت و خدمت‌رسانی به آنها در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: از ابتدای اجرای طرح تحول سلامت تاکنون بیش از 55 هزار نفر در این استان از خدمات بستری بهره‌مند شدند و میزان پرداختی از جیبی مردم که قبل از اجرای این طرح 40 درصد بود به 6 درصد کاهش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ادامه برنامه طرح تحول سلامت و در راستای ارائه خدمات مطلوب به مردم کهگیلویه و بویراحمد کار تعمیر، مرمت و بازسازی بخش‌های مختلف بیمارستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است و تاکنون بخش‌های مختلفی از بیمارستان‌های استان مورد تعمیر و مرمت قرار گرفتند.

چمن یادآور شد: با اجرای طرح تحول سلامت در 15 اردیبهشت سالجاری تاکنون 400 هزار نفر از مردم استان در کلینیک‌های تخصصی استان مورد معاینه قرار گرفتند که حدود چهار میلیارد تومان هزینه از روی دوش آنان برداشته شد.

ارسال نظرات