خبرهای داغ:
معاون روابط عمومی بسیج اعلام کرد

راه اندازی ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور

به منظور انعکاس و انتشار مجاهدت های جهادگران بسیجی در مناطق محروم و حضور زائران مناطق عملیاتی، ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۷۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰
اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین گفت: در روزهای پایانی سال و ایام جدید شمسی که آحاد مردم مهیای خریدهای نوروزی و نظافت منزل تا استقبال از میهمانان و استراحت هستند خیل عظیمی از اساتید- پزشکان- طلاب و به ویژه دانشجویان جوان بسیجی در فکر خدمت رسانی در صعب العبورترین روستاهای کشور می باشند.
احمدی در همین خصوص خطاب به اهالی رسانه گفت: بی شک ورود جدی رسانه ها در انعکاس مجاهدت بی بدیل جهادگران در ایام نوروز، خود جهادی عظیم است تا خبرنگاران و عکاسان وگزارشگران عموم رسانه ها نیز از اوقات استراحت و فراغت خویش دل کنده و همراه گروه های جهادی، روزهایی از بهترین لحظات نوروزی خود را در مناطق محروم سپری کنند.
وی به اقدامات روابط عمومی بسیج در انعکاس این برنامه اشاره نموده و ادامه داد: به منظور انعکاس و انتشار مجاهدت‌های جهادگران بسیجی در مناطق محروم و حضور زایران مناطق عملیاتی، ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور راه اندازی می شود.
احمدی فعالیت های ستاد خبری را اینگونه برشمرد: راه اندازی 4 کاروان رسانه ای به اردوهای راهیان نور و جهادی با حضور بیش از 120 خبرنگار- عکاس و گزارشگر از 16 اسفند تا 6 فروردین، تولید مستندات متعدد- تیزرها و نماهنگ هایی پیرامون این دو عملیات بزرگ فرهنگی گوشه ای از فعالیت های ستاد خبری می باشد.
وی همچنین به راه اندازی گروه های ثابت خبری متشکل از عکاس و خبرنگار در راهیان نور اشاره کرده و تصریح کرد: از 15 اسفند تا 13 فروردین ستاد خبری علاوه بر دفتر مرکزی که در تهران دایر می باشد در آبادان و اهواز نیز ستادهایی مستقر داشته و به صورت میدانی، جشنواره سرزمین نور و حضور زایران در زیارتگاه ها و یادمان ها را پوشش می دهند. 
احمدی با اشاره به اینکه برای نخستین بار ستاد خبری ویژه اردوهای جهادی راه اندازی می گردد اظهار داشت: علاوه بر ابلاغ سراسری به کلیه رده های روابط عمومی بسیج، گروه های خبری در استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان، ایلام و خراسان جنوبی به صورت ویژه از 28 اسفند تا 10 فروردین مستقر و اقدامات گروه های جهادی را منعکس و منتشر می نمایند.
گفتنی است اهالی رسانه اعم از رسانه های ملی، خبرگزاری ها، مطبوعات و پایگاه های خبری به منظور تعامل با ستاد خبری اردوهای جهادی و کاروان های راهیان نور می توانند با شماره تماس  35949827 (021) و رایانامه Basijnewsir@shmail.ir  و سامانه پیامکی660000122 ارتباط بگیرند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار