خبرهای داغ:
امیر سرتیپ پوردستان در جمع فرماندهان ارتش اصفهان:
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد و بسیار به موقع و به جا صورت گرفت.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۵۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۹

امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" در مراسم چهلم شهادت امیر سرتیپ "هدایت دشت‌پا" در جمع فرماندهان و امرای ارتش اصفهان و مسئولان نظامی و انتظامی اظهار داشت: شهدا با فداکاری، ایثار و جانفشانی خود عزت، استقلال و آبرو را برای ما به ارمغان آورده‌اند. 
وی در ادامه بیان کرد: روح شهادت و جانفشانی، روحی است که در مکتب سیدالشهدا (ع) تربیت شده و از ویژگی بارز این روح‌، بزرگی و عظمت آن است. 
 
امیر پوردستان با اشاره به این‌که روح‌های بزرگ و با عظمت همواره جسم‌ها را به زحمت می‌اندازند، گفت: شهید امیر سرتیپ هدایت دست‌پا از جمله شهدایی بود که دارای روح بزرگ و با عظمت بود و روح آن جسمش را به زحمت می‌انداخت. 
 
سرتیپ پوردستان ابراز کرد: شهید دشت‌پا در طول حیات با برکت خویش با تمام وجود در راه نظام فعالیت می‌کرد. وقتی برای از دست دادن، مرخصی رفتن و استراحت کردن نداشت و این از ویژگی‌های مردانی است که روح بزرگ دارند. 
 
وی با بیان این که شهید دشت‌پا فعالیت مجدانه‌ و حضوری فعالانه در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) داشت، افزود: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله (ص) تنها بخشی از قدرت نیروهای مسلح ایران را به جهانیان نشان داد و این رزمایش بسیار به موقع و به جا صورت گرفت. 
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد:‌ گروه 55 توپخانه ارتش اصفهان به فرماندهی امیر سرتیپ شهید دشت‌پا بسیار زود و به موقع خود را به منطقه عملیاتی رزمایش محمد رسول‌الله (ص) رساند. نظم و اهمیت دادن به وظیفه نیز از ویژگی‌های ‌آن فرمانده شهید بود. 
 
وی عنوان کرد: فرماندهان ارتشی چون شهید دشت‌پا، ذوالفقاران ولایت علیه استکبار هستند که در لحظات حساس در کنار ولایت، امت و نظام حاضر شده و از ارزش‌های اسلام و انقلاب دفاع می‌کنند. 
 
وی در پایان تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با شهادت شهید دشت‌پا یکی از فرماندهان لایق، ولایتمدار و پر تلاش خود را از دست داد. 
 
شایان ذکر است، شهید امیر سرتیپ هدایت دشت‌پا 40 روز پیش پس از مراجعت از رزمایش مشترک بزرگ محمد رسول‌الله (ص) دچار سکته قلبی شده و به مقام شامخ شهادت نائل آمد. 

گفتنی است، این شهید بزرگوار فرماندهی گروه 55 توپخانه ارتش را بر عهده داشت. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها