امام جمعه کرج در نخستین یادواره شهدای دانشجوی استان البرز:

پیام شهدا به ما این است که مسئولیت پذیر و ولایتمدار باشیم/ دشمن با طرح‌های پیچیده خود درصدد منحرف کردن جامعه است

نماینده ولی‌فقیه در استان البرزو امام جمعه کرج گفت:دشمن امروز با اسلحه نیامده است بلکه با طرح‌های پیچیده خود درصدد منحرف کردن جامعه است.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۱۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی‌ حسینی‌همدانی در اولین یادواره شهدای دانشجوی استان البرز که با حضور فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، روسای دانشگاههای استان، مقامات نظامی، مدیران استانی و خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد با بیان این که ایام بهمن ماه مملو از انگیزه‌های الهی و انقلابی است اظهار داشت: در این ایام رژیم طاغوتی 2500 ساله توسط مردم ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) سرنگون شد.

وی با بیان این‌ که انقلاب اسلامی مردم ایران در سال 57 سرآغاز دوران جدیدی در جهان شد، خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی به تحقیر اسلام در دنیا پایان داد و استعمار جهانی دریافت که رقیب قدری در جهان به نام جمهوری اسلامی ایران حکومت خود را تاسیس کرده است.

وی با اشاره به این که بعد از انقلاب اسلامی خودباوری به جهان اسلام بازگشت، گفت: انقلاب اسلامی ایران باعث صدور خط فکری جدید به دنیا شد.

امام جمعه کرج با اشاره به تربیت نیروهای موثر در انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: امام خمینی (ره) توانستند نیروهایی را تربیت کنند که بتوانند سرنوشت جهان را تغییر دهند.

وی با بیان این که ماهیت انقلاب با حرکات ظاهری و سیاسی تغییر پیدا نمی‌کند اظهار داشت: امروز در جهان اسلام موضوعی مطرح است تحت عنوان شیعه سیاسی، به این معنی که تمام امت اسلامی اعم از شیعه و سنی پیرو ولایت فقیه هستند که بیداری اسلامی در کشورهای منطقه توسط همین جوانان شکل گرفت.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که بیداری اسلامی نشأت گرفته از رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است خاطرنشان کرد: نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان اروپا وآمریکا شمالی یک انقلاب فرهنگی به‌وجود آورد.

وی ادامه داد: این نامه هم با سران کفر مقابله می‌کند و هم با زبان نرم مخاطبان خود را به حق‌جویی دعوت می‌کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان این که مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه بود اظهار داشت: مردم هم اکنون نیز همیشه در صحنه‌های حساس حاضر می‌شوند و حضور در راهپیمایی‌ها نیز نشان‌گر این است که مردم با وجود انتقاداتی که دارند کلیت نظام را پذیرفته‌اند.

امام جمعه کرج با اشاره به این که باید آفات را از انقلاب دور کرد گفت: آفاتی که هم در داخل وجود دارد و هم در خارج از کشور می‌تواند برای انقلاب خطرساز باشد.

وی با بیان این که انحراف از آرمان‌های انقلاب در طول 20 سال اخیر طرح دشمنان بوده است اظهار داشت: این طرح ها برای ایجاد استحاله فرهنگی بین مردم و مسئولان است.

وی با بیان این که بستر خیزش انقلاب ما هیئت‌‌های مذهبی بوده است، گفت: دشمنان ما به دنبال سکولار کردن هیئات مذهبی بودند که با تدبیر مقام معظم رهبری همه از این حربه دشمن آگاه شدند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان این که مقام معظم رهبری آرمان‌های انقلابی خوبی دارند گفت: ایجاد تمدن بزرگ اسلامی یک آرمان بزرگ انقلابی است که مدیران نا لایق و تنبل قطعا در آن جامعه آرمانی جائی ندارند.

وی با انتقاد از کم‌کاری مسئولان در سالی که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بود اظهار داشت: آیا کسی در 10 ماه گذشته حرکت جهادی از مسئولان دیده است؟ آیا در سال‌جاری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اجرا شده است؟

وی با بیان این که امام خمینی (ره) در سال 67 منشور روحانیت را چراغ راه ما قرار داده‌اند، اظهار داشت: امام خمینی(ره)در آن منشور فرموده بودند، مراقب باشید ما را به اسم این که دنیا عوض شده و باید با دنیا تعامل کنیم از اهداف و آرمان هایمان دور کنند.

امام جمعه کرج با بیان این که مقام معظم رهبری معتقد است باید اقدامات فرهنگی را قرارگاهی انجام دهیم اظهار داشت: وقتی که می‌بینیم ایشان شخصا پیشتاز اقدامات فرهنگی هستند و در جزئی‌ترین مسائل اعلام نظر می‌کنند مشخص می‌شود که مسئولان خوب عمل نکرده‌اند.

وی با اشاره به این که شهدا وظایف خود را شناختند خاطرنشان کرد: شهدا پس از پیدا کردن راه خود به موقع عمل کردند و به آرزوی خود یعنی شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: پیام شهدا به ما این است که مسئولیت پذیر و ولایتمدار باشیم.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به این که شهدا منشا خیر در دنیا و آخرت هستند اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود همگان را بیدار کردند.

وی با اشاره به این که شهدا دشمن خود را به خوبی شناختند اظهار داشت: دشمن امروز با اسلحه نیامده است بلکه با طرح‌های پیچیده خود درصدد منحرف کردن جامعه است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار