اولین یادواره شهدای دانشجوی استان البرزبرگزارشد

اولین یادواره شهدای دانشجوی استان البرزبا حضوراساتید دانشگاه، دانشجویان وخانواده های یکصد شهید دانشجوی استان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۰۰۱۰۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان البرز، دکتر  محمدعلی سبحان اللهی رییس ستاد کنگره شهدای دانشجوی استان البرز در اولین یادواره شهدای دانشجوی استان البرز که با حضور نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ،فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، روسای دانشگاههای استان، مقامات نظامی، مدیران استانی و خانواده شهدای دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی کرج برگزار شد اظهارداشت: بایستی عملکرد خود را در قبال خون های شهدا مورد ارزیابی قرار دهیم و از خود سووال کنیم تا چه میزان در مسیرآرمان های این عزیزان گام برداشته ایم ؟

رییس دانشگاه خوارزمی البرز، حفظ ارزش ها وهمگامی مردم برای ادامه راه شهدا را از دیگر معیارهای ارزیابی دانست و اظهار داشت: اگر ارزیابی عملکرد نداشته باشیم معلوم نیست به کجا می رویم.

ستاد کنگره شهدای دانشجو از حدود شش ماه پیش کار خود را در تمام دانشگاه ها اعم از دولتی، آزاد، علمی کاربردی و پیام نور آغاز کرده است .

تا پیش از تشکیل این ستاد، فقط 40 شهید دانشجو در استان البرز شناسایی شده بود که به یکصد شهید رسیده است.

ریاست ستاد کنگره شهدای دانشجوی در سراسر کشور برعهده رییس بزرگترین دانشگاه دولتی هر استان و دبیری آن با بسیج دانشجویی استان است که این یادواره نیز به همت این دو نهاد برگزار شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها