خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سمنان با بیان اینکه رزمایش الی بیت المقدس تجلی لبیک بسیجیان به ندای رهبری است، گفت: بسیجیان امروز به میدان رزمایش آمده‌اند تا بار دیگر بگویند تا آخرین قطره خونشان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده‌اند.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار سیدمحمدتقی شاهچراغی در دومین روز از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 3 استان سمنان در اردوگاه قدس شهرستان سمنان که با حضور بیش از 11 هزار بسیجی در استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تجمع بسیجیان در قالب گردان‏های واکنش سریع در سراسر استان لبیک مجدد بسیجیان به ندای امام خمینی(ره)، امام خامنه‏ای و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم است.

وی افزود: دسته‏بندی بسیجیان در گردان‏های امام حسین(ع) و امام علی(ع)، کوثر و یا الزهرا و یا هر نام دیگری مهم است؛ ولی آنچه که از اهمیت بیشتری برخوردار است؛ وحدت و همدلی بسیجیان است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه بسیجیان امروز به میدان رزمایش آمده‌اند تا بار دیگر بگویند تا آخرین قطره خونشان برای دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی مستحکم ایستاده‌اند، گفت: برنامه‏های بسیج بر محوریت مساجد انجام می‏شود و ضرورت انجام آن منوط به ابلاغ و دستور نیست.

شاهچراغی با اشاره به حساس و اثرگذار نقش بانوان پس از انقلاب و بعد از آن و در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: آنچه که باعث شد آن مردان در آن میدان سخت با قدرت و جدیت حضور داشته باشند؛ به پشتوانه و حمایت معنوی بانوانی بوده است که فرزندان خود را راهی میدان نبرد حق علیه باطل کردند.

وی تأکید کرد: امروز نیز بانوان باید در عرصه‏های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی حضور فعال داشته باشند و با اقتدا به بانوی با کرامت اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) همچنان به حمایت معنوی و اقدامات مؤثر خود در مسیر حرکت انقلاب اسلامی تا تحقق حکومت جهانی اسلام و سپردن آن به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) ادامه دهند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان تصریح کرد: دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام بدانند ملت ایران همچنان ایستاده است و هرگز حتی لحظه‏ای از آرمان‏های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عقب‏نشینی نخواهد کرد.

سردار شاهچراغی با تأکید بر اینکه ملت ایران به راه و اعتقاد خود باور دارد، گفت: باید در جهت تقویت باورهای اعتقادی گام برداریم تا بتوانیم با ولایت مداری و پیروی از ولی فقیه زمانمان امام خامنه‏ای، زمینه‏ساز تمدن نوین اسلامی در سایه‏سار انقلاب اسلامی باشیم.

وی با اشاره به حضور 22 هزار نفر از جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در دوران هشت سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: این مایه افتخار و مباهات ماست و برخود می بالیم که 70 درصد از رزمندگان حاضر در آن میدان سخت اختصاص به جوانان و نوجوانان داشته است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه ما پاسدار خون شهدا هستیم، گفت: دشمنان بدانند که اراده خداوند بر به نتیجه رسیدن انقلاب تعلق گرفته است و تلاش دشمنان بی نتیجه خواهد ماند.

دشمنان از انقلاب اسلامی که بر پایه ایمان و عقیده استوار است، در هراس هستند

استاندار سمنان نیز ضمن تقدیر از تمامی بسیجیان سرافراز استان سمنان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تقدیر از همه مادرانی که فرزندان رشید خود را در دامان خود پروراندند و برای حفظ اسلام و قرآن راهی میدان های سخت کردند، گفت: امروز تداوم راه این شهیدان سرافراز و حفظ و حراست از آن آرمان ها یک وظیفه و ضرورت مهم محسوب می شود.

محمد وکیلی با اشاره به همراهی و همگامی زنان دوشادوش مردان در هشت سال دفاع مقدس و قبل از انقلاب گفت: یکی از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی ها و حضور بانوان ایرانی و شجاع این مرز و بوم همراه مردان بوده است.

وی گفت: بی شک پیروزی انقلاب را مدیون حضور تنها مردان در میدان نیستیم بلکه مدیون حضور زنان، مردان، جوانان و نوجوانان، کوچک و بزرگ و آحاد ملت ایران هستیم که با پیروی از راه ائمه اطهار (ع) و پیروی از ولایت فقیه موفقیت های چشم گیری را رقم زدند.

استاندار سمنان با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب عقیدتی است، گفت: دشمنان از انقلاب اسلامی که بر پایه ایمان و عقیده استوار است، در هراس هستند.

وکیلی با اشاره به حضور سردار سلیمانی در عراق گفت: حضور سردار سلیمانی در عراق مایه افتخار رزمندگان است و آنها افتخار می کنند سرباز سردار هستند و این یعنی صدور انقلاب اسلامی ایران.

وی خطاب به بانوان بسیجی گفت: امروز چشم امید انقلاب به شما زنان و پرورش دهندگان فرزندان انقلابی، مدافعان حریم اخلاق، عفت و پاکدامنی، مجری احکام اسلامی و مروجان ارزش ها و آرمان های مقدس اسلام است.

استاندار سمنان با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه کسانی باشیم که امروز مایه عزت و افتخار میهن اسلامی هستند، تصریح کرد: قدرت نظامی انقلاب ما اعتقاد و ایمان به خداوند است و باید گفت استکبار جهانی از انرژی هسته ای ما هراس ندارد و چرا که آمریکا و اسرائیل خود قدرتمندترین دارندگان سلاح ها و بمب های اتمی هستند بلکه آنها از اعتقاد و ایمان ملت ما هراس و وحشت دارند.

فرمان آغاز رزمایش الی بیت‏المقدس 3 در استان سمنان با رمز «لبیک یا محمد(ص)»

فرمانده سپاه قائم استان سمنان با اعلام رمز «لبیک یا محمد(ص)، لبیک یا رسول الله(ص)» فرمان آغاز رزمایش الی بیت المقدس سه در این استان را صادر کرد.

گفتنی است؛ رزمایش الی بیت المقدس سه توسط سردار شاهچراغی پس از ایراد سخنرانی در جمع بسیجیان پرشورسمنان با بیان رمز لبیک یا محمد لبیک یا رسول الله آغاز شد.

در این رزمایش 27 گردان از بسیجیان استان سمنان حضور داشتند و بسیجیان در اولین روز این رزمایش مراحل پدافند غیرعامل، امداد و نجات و مردم یاری، عملیات تاخت و هلی برن و ضد هلی برن، آموزش عملیات تأخیری و اطفای حریق و کنترل معابر را اجرا کردند و در روز دوم مرحله نهایی و میدانی رزمایش الی بیت المقدس سه شامل رهایی گروگان، ضداغتشاش و ... در استان سمنان برگزار شد.

رزمایش الی بیت المقدس سه در استان سمنان در تمام شهرستان ها به جز دامغان و سرخه، به دلیل برگزاری اجلاسیه شهدا، همزمان و در روزهای سی ام بهمن و یکم اسفند برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها