بیانیه پایانی همایش ۳ هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها:
بسیج دانشجویی فارغ از هرگونه جناح بندی‌های سیاسی تنها به اعتلای نظام اسلامی می‌اندیشد و تعامل خود با همه دولت‌ها را بر همین اساس تنظیم می‌نماید.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۲۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، بیانیه پایانی نشست 3 هزار نفری مسئولان بسیج دانشجویی به نام فرزندان بصیر امام در میان تکبیرهای متوالی و مکرر بسیجیان به علامت تایید، قرائت شد.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه پایانی مسئولان بسیج دانشجویی سراسر کشور شرکت‌کننده در نشست 3 هزار نفری فرزندان بصیر امام(ره)

إِنَّ الَّذینَ قالوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ استَقاموا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ المَلائِکَةُ أَلّا تَخافوا وَلا تَحزَنوا وَأَبشِروا بِالجَنَّةِ الَّتی کُنتُم توعَدونَ (فصلت/30﴾

به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل می‌شوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!

انقلاب اسلامی ایران، انفجار نوری بود در جهان ظلمانی مستکبران، که ملت موحد،عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استکبار ستیز ، با لبیک به مقتدا و رهبر خویش، کاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شکست و حکومتی بر پایه احکام اسلامی و رهبری ولایت مطلقه فقیه را بنا نهاد.

پیروزی این انقلاب بزرگ که با طرحی نو و مستقل در برابر الگوهای شیطانی چپ و راست، نوید آزادی و آزادگی حقیقی را برای جهانیان به تصویر کشیده بود، نمی‌توانست برای مستکبران و شیاطین عالم قابل تحمل باشد.

به همین دلیل دشمنان اسلام و قرآن با بکارگیری انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، کوشیده اند این نظام مردمی و الهی را تضعیف و از صحنه تاثیر گذاری در معادلات بین‌المللی حذف کنند.
در این راستا پس از تجربه جنگ رودررو طی هشت سال دفاع مقدس و ناکامی در آن به سوی استحاله از درون و ایجاد نابسامانی و آشوب گام برداشتند. دشمنان انقلاب برای ایجاد نوعی دگردیسی در تفکرات جوانان این مرز و بوم، بر دانشگاه‌های کشور یعنی قشر نخبه و فرهیخته جامعه متمرکز  گشتند تا از این طریق  بتوانند از این قشر مرجع در جهت رسیدن به اهداف شوم خود استفاده نمایند.

اما پیر خمین آن یار فرزانه و حکیم سفر کرده با درایت همیشگی اش ، جهت برهم زدن معادلات دشمن و ایجاد پایگاه مستحکم در دانشگاه جهت مقابله با دشمن فرمان تاسیس بسیج دانشجویی را صادر نمود تا جوانان مومن و انقلابی ایران اسلامی که سرمایه های اصلی کشور می باشند،با حضور در دانشگاه ها  از اصول تغییر ناپذیر جمهوری اسلامی ایران صیانت نمایند و با رصدی هوشمندانه از هرگونه کج روی و  نابسامانی در کشور جلوگیری به عمل بیاورند.

صد البته که چه ساده اندیش بودند  آنهایی که در ذهن پوسیده خویش گمان از بین رفتن انقلاب اسلامی را بعد از امام خمینی(ره) به تصویر می کشیدند و تماشای این زوال را در انتظار بوده اند. و چه سخت است برای این کوردلان که به نظاره بنشینند  این ایام را که بعد از گذشت سی و شش سال از روزهای پیروزی مردم ایران؛جوانان این سرزمین که حتی توفیق زیستن در زمان حیات خمینی کبیر را نداشته‌اند، با عظمی استوارتر از گذشتگان و پیشینیان خود  و با استفاده از رهنمون های  رهبرشان حضرت آیت الله سید علی خامنه ای که بوی خمینی را برایشان به ارمغان می  آورد،برای اعتلای این نظام الهی آماده هرگونه فداکاری می باشند.

امروز در اجتماع عظیم دانشجویان بسیجی سراسر کشور اعلام می داریم که آن نهال کوچک بسیج دانشجویی که در 2 آذر 67 تشکیل گشت؛ امروز درختی تناور و استوار و ریشه دار در سراسر ایران اسلامی است که به فرموده امام خمینی(ره) وظیفه سنگین و خطیر پاسداری از انقلاب اسلامی را بر دوش خود احساس می نماید و همواره وظیفه مطالبه گری و رصد هوشمندانه را بی وقفه دنبال می نماید.

بسیج دانشجویی فارغ از هرگونه جناح بندی های سیاسی ،تنها به اعتلای نظام اسلامی می اندیشد و تعامل خود با همه دولت ها را بر همین اساس تنظیم می نماید، عهد اخوت و عداوتی با هیچ مسئول و دولتی از قبل نداشته و از این به بعد هم نخواهد داشت. لذا همواره با نگاه تیز بین و هوشیارانه، رفتار و گفتار مسئولین را بررسی و در بزنگاه های لازم با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب، مطالبه گری می نماید.

این مجموعه دانشجویی با مشاهده و پیگیری تخصصی مسائل جاری کشور بر این باور است که مهمترین معضل و چالش ایران اسلامی ناامیدی از درون و تکیه به بیرون مرزهای کشور می باشد و بر خود لازم می داند که بار دیگر یادآور شود که جمهوری اسلامی با سرشت تغییرناپذیر خود ،پای در یک نزاع تمدنی نهاده و با انتخاب مسیر الهی در مقابل هرگونه کفر و باطل ایستاده است و از همین رو است که که همه نظام های غیر خدایی در مقابل آن ایستاده‌اند تا به هر شیوه‌ای آن را از پای درآورند،و پر واضح است که دست دراز نمودن به کسانی که با اساس و ریشه این نظام الهی مخالفند،هیچ گرهی از مسائل کشور باز نخواهد نمود.متاسفانه در نگاه برخی مسئولین اجرایی کشور نوعی نگاه تحقیرآمیز به تخصص و نیروی توانمند داخلی  وجود دارد که بعضا از علنی نمودن آن نیز بیمی ندارند و کعبه آمال خویش را در وابسته نمودن همه جانبه کشور عزیزمان به بیگانگان یافته اند که جای بسی تاسف است که با وجود تجربیات متعدد در دشمنی های همه جانبه ی نظام های شیطانی و ظلم های متعدد بر مردم ایران،کماکان عده ای مسیر را به اشتباه می پیمایند.

دشمنی آمریکا و انگلیس با ملت ایران نکته ای نیست که گسی بتواند آن را فراموش و یا کتمان نماید. تیم مذاکره کننده بداند با دشمن کینه ای و بی منطق و حیله گر مردم ایران درحال مذاکره است.

با توجه به عزم جدی قوه قضاییه در محاکمه مفاسد اقتصادی و اجرایی شدن این اراده قهرمانانه و برخورد صریح و قاطع با پرونده آقای رحیمی دانشجویان بسیجی دانشگاه های  کشور ضمن اعلام حمایت از عملکرد قوه قضاییه خواستار مبارزه با فساد اقتصادی در هر سطح و هر کجای کشور علی الخصوص پرونده به مراتب مهم تر و مفصل تر مهدی هاشمی می باشدو یقینا این مجموعه انقلابی تساهل و تسامح در این حوزه را بر نخواهد تابید.

در خصوص مذاکرات هسته ای ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده و آرزوی توفیق و موفقیت برای ایشان اعلام میدارد توافقی که در آن سر سوزنی از حقوق حقه ملت بزرگ ایران اسلامی پایمال شده باشد را نخواهد پذیرفت و از وزارت امورخارجه میخواهیم با توجه به ظرفیت داخلی کشور اقتدار در منطقه و به پشتوانه حمایت های آحاد ملت ایران و با پیروی از توصیه ها و راهبرد های مقام معطم رهبری مذاکرات ر به  توافق خوب که متضمن حقوق حداکثری هسته ای ایران عزیز باشد خاتمه دهد.

در مقوله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متاسفانه عملکرد این مجموعه در 19 ماه گذشته یادآور خاطرات تلخ دوران اصلاحات و برخلاف مصالح ملی و ارزشی ایران اسلامی در موارد متعدد بوده است که اعتراض بسیاری از علما و مردم دلسوز را به دنبال داشته است امید است مسولان محترم این وزارتخانه مهم با بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و توجه به عمق اعتقادات مردمی به مسیر اصلی تبیین و احیای فرهنگ انقلابی و ارزشی بازگردند و بدانند دانشجویان بسیجی درقبال هنجارشکنی علنی و رسمی ، کوتاه نخواهد آمد و با جریان فرهنگی ای که با قصد سوء استفاده از بستر دولت یازدهم را داشته و به دنبال براندازی و استحاله ی فرهنگی گشور هستند، به شدت برخورد خواهد کرد.

با توجه به مطالبات پی در پی مقام معظم رهبری در خصوص توجه به توان و ظرفیت های داخلی با راهبرد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی ، از دولت محترم می خواهیم در این راستا و به جهت مقاوم سازی نظام ، به خصوص در حوزه ی اقتصادی، جامه عمل به منویات رهبر فرزانه انقلاب پوشانده و دل به نقطه های خیالی نبندد..

حرکت سریع و طوفانی جنبش های منطقه در قالب بیداری اسلامی که بدون شک از برکات انقلاب عظیم حضرت روح الله بوده است مایه سرافرازی امت واحده اسلام و زمینه ساز ظهور حضرت ولی عصر(عج) و تشکیل حکومت اسلامی خواهد بود ما فرزندان انقلاب اسلامی ایران پیام محبت و همراهی و حمایت خود را  به برادران و خواهران خود در خارج  از مرزهای جغرافیای میرسانیم و به ویژه در شرایط حساس و سرنوشت ساز کنونی منطقه که انقلاب اسلامی مردم یمن شکوفه های پیروزی خود را به ظهور رسانده ،حمایت قاطع خود را از این حرکت الهی اعلام می کنیم.

امروز دانشجویان بسیجی سراسر کشور اعلام می دارند که در تمامی امور جاری کشور آمادگی کمک و یاری رساندن به دولت محترم را دارند تا از طریق اعتماد و باور به نیروی داخلی بتوان نیازهای کشور را تامین نموده و آمال و آرزوهای دشمنان را به یاس و نا امیدی تبدیل نماید.

بازهم در این نشست سراسری مسئولین بسیج دانشجوئی اعلام می کنیم که فتنه برای ما همچنان خط قرمز است . کسانی که نقش محوری در فتنه 88 داشته اند حق ورود به مجامع دانشگاهی کشور را ندارند چرا که جرم بزرگ شورش برعلیه مردم ، قانون و منافع ملی به این زودی و راحتی قابل اغماض نیست. بی شک اعدام سران فتنه حداقل مجازاتی است که می توان برای این جرم بزرگ متصور بود.

ارسال نظرات