خبرهای داغ:
همسر شهید تقوی:

حاج حمید آن قدر به دنبال شهادت گشت تا گم شده خود را پیدا کرد

همسر شهید تقوی گفت: سردار تقوی از اوایل انقلاب در صحنه حاضر بود و زمان شروع جنگ به جبهه رفت. شهید در تمام 8سال جنگ تحمیلی حاضر بود و سالهای بعد از جنگ و ظهور داعش هم به سوریه عراق رفت.
کد خبر: ۸۵۰۰۰۱۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، وی همسر شهید تقوی در حاشیه نشست 3هزار نفری فرزندان بصیر امام در مورد همسر شهید خود اظهار داشت: از زمان پیدایش داعش سردار تقوی آرامش نداشت و خیلی ناراحت و نگران بود لذا به عراق رفت. حاج آقا مدام در حال شرکت در عملیات ها در سامرا بود  گاهی  حضورش در عراق به یک ماه یا بیشتر می رسید .آخرین بار هم حدود 40روزی بود که به عراق رفته بود تا اینکه در 6دی ماه سال 93 توسط گروهک تکفیری داعش به مقام رفیع شهادت نائل آمدند.
 
همسر شهید تقوی در پاسخ به این سوال که آیا خانواده با حضور شهید در جبهه جنگ با داعش مخالفتی نکردند گفت: شهید طوری با ما رفتار کرده بود و به تعبیری به گونه ای ما را تربیت کرده بود که نمی شد مخالفت کرد همیشه می گفت شما باید هم یار و هم پای من باشید و من را برای این گونه عملیات ها کمک کنید لذا خانواده هم به گونه ای شبیه خودش شده بودند اما دل تنگی اجازه نمی داد مثلا در آخرین تماس ما باهم به او گفتم حاج حمید شما جلو نرو تو به عنوان فرمانده و راهنما اونجا حاضری لذا اجازه بدید نیرو های جوان تر و خود نیروی های بومی جلو برند شما از عقب تر هدایت کن. شهید با شنیدن این در خواست من به شوخی جوابم را داد و گفت شما که بد جنس نبودی!
 
وی تصریح کرد: شهید همیشه از اینکه در دفاع مقدس شهید نشده ناراحت بود و همیشه می گفت از قافله شهدا عقب ماندم خیلی ناراحت و متعجب بود که چرا دوستانش شهید شدند  ولی او نه  باید گفت حاج آقا آن قدر به دنبال شهادت گشت و گشت تا گم شده خود را پیدا کرد.
 
همسر شهید تقوی تاکید کرد: حاج آقا از همان اوایل که یک نیروی جزء بود تا زمانی که سردار شد روحیاتش تغییری نکرد همیشه ساده، بی ریا در یک کلام هیچ تفاوتی در او حاصل نشد. اما یکی از بارزترین روحیات اخلاقی شهید فرار از شهرت و علاقه به گمنامی بود مثلا آشنایان و همسایگان نمی دانستند او سردار است سردار تقوی خود فرزند شهید بود که پدرش در عملیات خیبر شهید شده بود یا شهید از سادات بود ولی بازهم جای این موضوع را مطرح نمی کرد. تا حدی که دوستان بعد از شهادت او با تعجب می پرسیدند پس چرا نگفته بود که او از سادات است و فرزند شهید است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار